Blog for SmKaS Batch '93 - '97..
Sebarang pertanyaan / keahlian / kemusykilan, do not hesitate to email to amatmizi@yahoo.com


* Guest Online!

Amaran dari Blogmaster :
Anda dilarang menggunakan nama samaran atau menyamar menjadi orang lain untuk berchatting di Tagboard dan meninggalkan komen. Sila gunakan nama betul atau nickname semasa di SMKAS. Fail to do so, message anda akan dipadam serta merta. Terima Kasih.
   

<< September 2009 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30




[categories]


Alumni Contact Details

Registered Friends::.
Our Batch

AmatMizi Yaakop
NurHanani
Shahrin Cabin
Shukor Khalid
Mustopot Kamal
ZaLeyha Yazid
Zamri Lanz
Kaymariah
Saiful Atok
Zazalie Zin
Rezib Mohamed
Yusliza
Paijoe Nasir
Khairun Bob Zairee
Khairul Aca Azit
Ain
Tahril Mestor
Hairul Penchu IDZuan
Salekhudin Iki
Achik Salmi
RohasLienda
Pekjisme
Shaifussaleh
Hadila A'A
Siti Hajar
Hefney Saibon
Saufi Awalok
Ojaliah
Topek Hidayat
EmiliYaYa
NorMala
Yusop Abdullah
RaMelah Talib
Zairul
Yan Fazahiyah
Suryati Yasin
Anep Ahmad
NurshahrIjan Kecik
Abdul Rahim Osman
NuyulAnuar Hussin
Helmi Guntur
Nur Yahaya
Galak

Other Batch

Najib Wahed
AnadiaTasya


Support Our Friend's Business::.
Iki Jual Tudung
Andaman En Nurul
Kedai Kek & Coklat Pn Ramlah
Galeri Fesyen Yaya Spicy

Links::.
Album Gambar
Circles SMKAS
Laman Rasmi SMKAS
Blog SMKAS
X-SMKAS
SegamatUnite
Ntmtts
Senior 88-89
Senior 88-92





  • If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



    rss feed



     
    Wednesday, September 16, 2009
    Syawal 1430H




    Posted at Wednesday, September 16, 2009 by AmatMizi

    linda
    October 4, 2009   06:51 AM PDT
     
    Mat, ni no rumah aku.jemput datang open house ahad 11 Oktober 2009 di:
    No.55 Jalan Sigma U6/16A,
    Subang Permata Seksyen U6,40150 Shah Alam Selangor
    Lanz
    September 29, 2009   09:22 PM PDT
     
    Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin untuk semua... specially Ex-SMKAS
    pekjinx
    September 27, 2009   09:31 PM PDT
     
    s h r. m z & batin.
    cheers!
    leyha
    September 23, 2009   08:19 PM PDT
     
    Salam Aidilfitri. Maaf zahir batin!
    topex
    September 22, 2009   10:07 PM PDT
     
    di kesempatan ini saya dan isteri ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin kepada semua walaupun saya sempat beraya di darat selama 2 hari sahaja...
    (jimat banyak woo...)
    nuyulhussin
    September 21, 2009   02:31 PM PDT
     
    baiklah! guntur..mntak maaf ek!
    puas ati?
    Melah & Ucop
    September 20, 2009   01:18 AM PDT
     
    Kami sekeluarga juga xnk ketinggalan utk mengucapkan selamat hari raya aidil fitri pada semua kengkawan. Semoga hari raya ini memberikan seribu kemanisan kepada kita semua. Maaf jika ada salah & silap. Jemputlah beraya ke rumah kami.

    Ikhlas:
    Yusoff hj Abdullah (017.2922.990)
    Ramlah talib (017.2466.300)
    Faris Khawarizmy
    Raeez Farabi

    [No 12, Jln 4/12K, Sec. 4 Tambahan, 43650 B.B.Bangi, Selangor]
    guntur
    September 18, 2009   08:24 PM PDT
     
    nurul kena mintak maaf personal ngan aku..selamat ari raya.maaf zahir batin.
    zerul
    September 17, 2009   09:40 PM PDT
     
    Aku dh ucap dah kat blog aku kat fbook .....!
    nuyulhussin
    September 17, 2009   05:09 PM PDT
     
    Salam Aidilfitri sumer...mohon maaf zahir & batin.
    Emo
    September 17, 2009   02:30 PM PDT
     
    Seronok betul tengok kwn2 dah berderet anak..huhu..
    rezib
    September 17, 2009   02:26 PM PDT
     
    aku pun nak ucap selamat hari raya jugak la...pohon kemaafan, halalkan makan dan minum... (yg mengumpat tu tak terkira banyaknya) dari Rezib Mohamad, Som Mohamad, Nur Aswadti Mohamad a.k.a Kak Wad satu batch dgn Aniza Hashim kakak angkat...ooppss dan Nordin Mohamad a.k.a Komeng ajar kompang :-)
    iKi
    September 17, 2009   08:30 AM PDT
     
    Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua ex-student SMKAS. Mohon kemaafan dari kami sekeluarga...... Sallekhuddin, Nik Norashrim, Nur Solehah, Nur Qistina Huda & Amiruddin Soleh
    suryati
    September 17, 2009   03:09 AM PDT
     
    Salam Aidilfiri buat semua. Kemaafan dipohon dan halalkan jika ada yang terhutang, terguris perasaan dan sebagainya.

    Dari KAMI SEKELUARGA
    (MOHD FAIZ HAKIMI, SURYATI, MRDHIYYAH, MUSFIRAH, MUHAMMAD MUTAWALLI DAN MUTQINAH)
    PT9859 Lot Kg. Balai Maras, Jalan Maras, 21030 Kuala Terengganu, Terengganu.
    (014-8089740)
    anip
    September 16, 2009   11:14 PM PDT
     
    Ini Masjid kampung JAGA Omar
    Emo
    September 16, 2009   09:03 AM PDT
     
    Salam aidilfitri buat semua kengkawan ex-SMKAS..mohon kemaafan dari kami sekeluarga.....(Mohd Hefney,Izmafaizu dan Raudhatun Nabihah)
     

    Leave a Comment:

    Name


    Homepage (optional)


    Comments




    Previous Entry Home Next Entry




    [comment data]